L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 11 de setembre del 2018

FELICITATS CATALUNYA, MARE ESTIMADA



La joia de la teva festa
transforma els dolors en petons,
són els besos que dibuixes en les galtes dels teus fills.
El teu nom, Catalunya,
amb quatre barres de foc i quatre de treball.
Mare, m’has ensenyat
que estimar-te és una lluita
perquè els teus fills els volen esclaus,
però que els teus fills amb amor són lliures.
Mare, la teva mirada,
missatge de vida plena en el dolor
em diu que la presó és llibertat,
que els empresonadors seran esclaus de la història,
que els noms dels meus germans perseguits injustament,
estan escrits en el cel blau jugant amb les estrelles.
Mare, la teva veu és esperança,
m’ensenya a ser llum, essent esclau
i em diu, a cau d’orella, que la història
tu abraçada amb els teus fills que de veritat t’estimen
serà l’obra d’art de la inependència més desitjada.
Mare, enamores la terra i el cel et desitja.
Felicitats, Mare, en la teva festa,
crucificada pels que no t’estimen,
ressucitada pels fills del teu amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada