L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 15 de setembre del 2018

PASSEIG A LA VORA D’UN RIU




La remor de l’aigua, veu amiga,
 desperta el desig d’estimar-la.
El rierol, que humil i senzill,
amb sons musicals de sonoritats d’intimitat,
navega somrient en busca de la mare.
L’amor immens del mar,
perquè vol jugar amb  milions de gotes,
notes musicals que eixen de la fondària.
L’aigua del riu anhela el fons del mar,
és l’anhel de conèixer el perquè ser jo,
és ser un riu.
M’agrada parlar el llenguatge de l’aigua,
les seves paraules són sagetes d’eternitat,
l’aigua del riu em convida a viure la immensitat,
el meu jo és una gota d’aigua de l’eternitat.
Passejar a la vora d’un riu,
ensenya a viure el gran silenci de l’existència,
i a sentir-te etern en la teva senzillesa.
Les paraules de la natura de gotes d’aigua,
avui són rius, demà mars i també oceans,
el meu jo, avui és temporal, demà serà etern.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada