L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 16 de maig del 2018

La meva llibertat és viure en català



 

                                   La meva llengua integra la meva identitat,
                                   sense el català el meu ser no té sentit.
                                   Sóc global per què sóc u,
                                   la meva presència al món és catalana,
                                   és meva, sóc Catalunya,
                                   les altres presències són germanes i amigues,
                                   però diferents.
                                   És la diferència, la paleta amb els colors del món.
                                   El gran artista
                                   ha aportat pinzellades catalanes a la imatge universal.
                                   Jo sóc global en el món per què sóc u,
                                   és el perquè de la meva llibertat.
                                   Els colors de la llibertat configuren  l’arc de Sangt Martí
                                   i rodant al voltant del món
                                   esdevenen el blanc global,
                                   el color de la pau en la llibertat.
                                   És un orgull
                                   la presència del meu color català en la pau.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada