L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 17 de maig del 2018

LA MEVA VERITAT





                                   M’il·lusiona en les nits estrellades somiar,
                                   somio que enamoro les estrelles,
                                   que em fan petons i m’abracen.
                                   M’agrada tenir estrelles en la meva vida.
                                   N’hi ha una que em torna boix,
                                   brilla robant-li resplandor a la lluna,
                                   dansa amb les seves companyes,
                                   estima els moviments que sòn paraules d’un poema,
                                   li demana a la copla de l’univers
                                   que toqui la Santa Espina.
                                   És l’hora de ballar la sardana amb les estrelles,
                                   és diada de llibertat universal.
                                   L’estrella que més brilla
                                   porta escrit en la seva diadema
                                   dolça Catalunya.
                                   Em desvetlla sobtada una il·lusió,
                                   jo sóc aquesta estrella lliure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada