L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 12 de maig del 2018

Ser lliure




                                            L’evangeli m’empeny a ser lliure.
                                            L’esperit humà només té una llei,
                                            la llei de l’amor.
                                            No m’agrada la violència,
                                            activar-la és odiar,
                                            oblidar la llei de la vida.
                                            Per amor pots morir crucificat,
                                            el crucificat estima,
                                            qui crucifica odia.
                                            Les lleis  inhumanes crucifiquen,
                                            hi ha lleis que claven les meves mans,
                                            no em deixen escriure alló que penso.
                                            El meu pensament és llibertat.
                                            L’evangeli em diu que estimi
                                            el meu botxí
                                            La política amenaça si venc els meus llibres.
                                            No l’odio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada