L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 27 de maig del 2018

Per què sóc lliure?...




                                   Sóc lliure perquè sóc diferent.
                                   Sóc lliure per què avui he de ser millor que ahir.
                                   Sóc lliure perquè el meu futur és ser infinit.
                                   Sóc lliure per cada dia ser més jo.
                                   La meva llibertat ningú me la pot pendre,
                                   Té un fi, la mort,
                                   la mort marca el cim de la muntanya del ser,
                                   la meva llibertat
                                   em demana que escali la muntanya del bé,
                                   els obstacles no m’han de fer por,
                                   la meva llibertat, desitja i pensa,
                                   ho té tot per fer el cim.
                                   La vida acompanya a conquerir-lo,
                                   la mort et proclama vencedor,
                                   la llibertat t`ha fet infinit.
                                   Per aixó sóc lliure.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada