L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 28 de novembre del 2021

ADORO

 



Les belleses de la natura alenen l’amistat,

les plantes i les flors

conviden el meu jo a ser una flor,

a ser una planta del seu jardí.

Admiro i sento la seva invitació,

una sensació d’adoració.

Els ocells amb les seves refilades,

saltant de branca en branca dels arbres del món

em conviden a cantar en la coral de la natura.

M’alenen a adorar la música del món.

Fonts, rius, mars i oceans,

corals de l’aigua

m’allarguen la mà,

em volen adorador.

 Aigua, aire, flora i fauna

em volem company en les seves plegaries,

volen que donant-nos les mans

agenollats davant l’altar de l’univers

adorem al Creador.

Jo adoro a Déu

les veus del cosmos

hi volen la meva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada